Termékfotózás és high-tech érzés

A vásárlásnál három tényező dominál, az egyik a jó fotó

Teljes arculatváltást, és márka újrapozicionálást hajtottunk végre az Alcor Digital elektronikai márkánál. Az újrabrandingelés sosem könnyű feladat, hiszen a cél nem csak az, hogy a márka a piacon is magasabb színvonalat képviseljen, hanem az is, hogy az arculat a vásárlók számára is egyedi értéket adjon.

Az új arculat, az új csomagolásdesign és az új weboldalfejlesztésen túl természetesen a termékfotózás is része volt a munkánknak. Azt gondolnánk, hogy ez csak jól beállított fotózás némi színállítással a végén. De nem. Tulajdonképpen a fotózás után szinte minden terméket újra kell rajzolni. Eltávolítani az apró porszemeket, eltüntetni a tükröződéseket, felhelyezni a képernyőképeket, láthatóvá tenni a digitális kijelzőket. Összhangba kell hozni a képeket az új arculattal, a weboldalba illeszkedő stílussal. Rendkívül komplex és izgalmas munka. 

Alcor Digital termékfotók

Alcor termékfotózás, Pozitivo Digitális Reklámügynökség

Alcor termékfotózás, Pozitivo Digitális Reklámügynökség

Alcor töltő termékfotózás, Pozitivo Digitális Reklámügynökség

Alcor termékfotózás, Pozitivo Digital

További fotók az Alcor Digital weboldalán ››

GreenGo és Allee egy kampányban

Hírfolyam • 2018. 04. 20.

Ilyen az, amikor két ügyfelünket összehozzuk egy jó cél érdekében. Tovább

Smecta Go francia reklámfilm adaptációja

Hírfolyam • 2018. 08. 25.

Az az igazi álommunka, ami közben az ember úgy érzi, mintha szórakozna. Tovább

Mucopront új koncepció és reklámszpot

Hírfolyam • 2018. 08. 30.

Így pozicionáltuk újra a márkát és alakítottuk ki a nyertes koncepciót. Tovább