Pop-up étteremet nyitottunk a Shopmark Bevásárlóközpontban

A Petit Pest étteremmel a Shopmark látogatóit leptük meg a szerelmesek ünnepén

Szerettük volna, ha az idei Valentin-nap egy kicsit más lenne, mint a többi. Ha nem csupán vásárlásról és ajándékozásról, hanem a közösen töltött pillanatokról szólna. Ügyfelünk, a Shopmark Bevásárlóközpont az idei szerelmesek ünnepén nem pusztán kedvezményeket és üzletajánlatokat nyújtott, hanem élményeket valódi emberek számára, akik nap mint nap megfordulnak a bevásárlóközpontban.

A szerelmesek ünnepén őket és párjaikat leptük meg a Petit Pest étteremmel — a gasztronómia nyelve a francia, így lett stílusosan az első kispesti pop-up étterem neve Petit Pest Restaurant — , ahova  öt darab kétszemélyes vacsorát lehetett nyerni egy szelfi beküldésével.

A pop-up étterem ötlete onnan jött, hogy egy olyan kampányt terveztünk, amivel egyszerre több célt is megvalósítunk.

  • a megújult bevásárlóközpont ételudvarát megismertetni a látogatókkal
  • kapcsolatot építeni a bevásárlóközpontba látogatókkal, ezáltal minél több érdeklődőt bevonzani a Shopmarkba
  • növelni a bevásárlóközpont Instagram oldal rajongóinak számát

A Shopmark foodcourtjének megismertetése sikeres volt, azáltal, hogy a Shopmark éttermei olyan minőségű és kivitelezésű fogásokat tálaltak fel saját étlapjaikról, amelyek bármelyik vendéglőben is megállták volna helyüket.

A pop-up étteremnek berendezett kupola pedig rengeteg látogatót vonzott a Shopmark épületébe, számos érdeklődőt tudtunk megszólítani ezzel a Valentin-napi meglepetéssel. A fesztiválokról is jól ismert kupolasátrat teljesen új designelemekkel alkottuk újra, így született meg Budapest első bevásárlóközpontban elhelyezett pop-up étterme.

Kampányvideó:

A kampány indulásakor a házon belüli offline kampány mellett különös figyelmet fordítottunk a digitális megjelenésre (banner és social media kampányokkal), a kampány nyitó szakaszához pedig rövid reklámfilmet is készítettünk a MindFreek csapatával.

Ősszel indult Instagram oldalunkkal elsősorban a fiatal felnőtt generációt szólítjuk meg, folyamatosan frissülő tematikus posztjainkkal őket is szeretnénk elérni. Hashtag nyereményjátékunk célt ért, hiszen az egy hét alatt több, mint száz kép érkezett be hozzánk. Közülük tíz jelentkező képe a Shopmark bejáratánál elhelyezkedő LED falra is kikerült, ezzel az akcióval erősítettük a helyi kispesti közösség és a bevásárlóközpont kapcsolatát. A LED falra kikerült jelentkezők közül pedig további 5 pár nyerhetett exkluzív vacsorát. Az eseményt február 14-én és 15-én este valósítottuk meg, kisebb csapattal, profi felszolgálókkal és tálalással.

Led fal Shopmark
Több mint 110 pár jelentkezett a szelfis játékra.
Egy héten át mosolygott Kispestre 10 szerelmes pár

A hármas célú kampányt sikeresnek könyvelhetjük el, hiszen a látogatószám megemelkedett a kampányidőszak alatt, ahogy a weboldal látogatottsága is rekordokat döntött. Emellett természetesen az Instagram és Facebook elköteleződés is növekedett, ezáltal is erősítve a vásárlók és a Shopmark közötti kapcsolatot.

Mood videó:

 

A legnagyobb influencer kampány bevásárló­központban

Hírfolyam • 2018. 09. 30.

Komoly és elismert influencerek szerepeltek az Allee Írás forradalma kampányában. Mi szerveztük, terveztük. Tovább

Magyarósi Csaba és a GreenGo

Hírfolyam • 2018. 01. 18.

Ha van koncepciója az influencer együttműködésnek, akkor az a mérőszámokban is meglátszik. Tovább

Recirquel sikersztori az Edinburgh Fringe fesztiválon

Hírfolyam • 2018. 08. 31.

15 országban futó online kampánnyal járultunk hozzá a Recirquel Újcirkusz Fringe Fesztiválos sikeréhez! Tovább