Performance marketing a GreenGo változó igényeire szabva

Immár 6 éve segítjük kampányokkal a GreenGo fejlődését

A GreenGo egy közösségi autómegosztó szolgáltatás, melynek segítségével környezetbarát, elektromos autókat bérelhetünk kedvező feltételekkel. A Pozitivo csapata 2017 óta dolgozik a Greengo Budapesttel, mely során számos sikeres kampányt valósítottunk meg számukra. A vállalkozás folyamatos fejlődése a stratégia és kampánycélok folyamatos újragondolását és megújítását igényelte.

 

Bevezető kampány

Az első GreenGo kampányunk 2017-ben, még a konkurens szolgáltató megjelenése előtt indult. A kampány eredményeképpen a közel tízezerrel növeltük a regisztráltak számát, és a hamarosan megjelenő konkurencia megjelenése sem csökkentette a szolgáltatást használók gyarapodását.

 

Felhasználógyűjtő kampányok

A bevezető időszak után a regisztrációgyűjtés került a középpontba a kampányok során. A cél a felhasználói bázis dinamikus növelése volt. Az impulzus kampányokat felváltotta a folyamatos kommunikáció, így a leadgyűjtő kampányok segítségével közel százezer új regisztrációt sikerült elérnünk.

 

Applikáció kampányok

A GreenGo szolgáltatását applikáció segítségével használhatják a felhasználók, ezért elengedhetetlenné vált, hogy az applikációt népszerűsítő kampányokat is bevonjuk a kommunikációs csatornába. 2020-tól kezdődően ezért kifejezetten az applikáció letöltésére is indítottunk kampányokat, melyeknek köszönhetően huszonkétezer felhasználó telepítette az applikációt.

 

Használatösztönző kampányok

A felhasználók számának gyarapodása mellett egy idő után igény mutatkozott a szolgáltatás használatának ösztönzésére is, hiszen az applikációt letöltők között sokan voltak, akik még nem próbálták ki a szolgáltatást. Épp ezért edukációs videókat készítettünk, amelyekben bemutattuk a használat egyszerűségét és a szolgáltatás különböző lehetőségeit, így növelve a rendszeres GreenGo felhasználók számát.

B2B kampányok

Az egyéni felhasználók mellett jelentős bevételt jelentenek ügyfelünk számára a céges felhasználók, így természetesen rájuk is céloznunk kell. Google kereső, Display és social kampányokat használva, a megfelelő vállalkozói réteget feltérképezve a  kampányt megelőző időszakhoz képest 92% növekedést értünk el az üzleti ajánlatkérésekben.

A B2B és B2C kampányainkkal nemcsak a GreenGo, hanem számos más ügyfelünk terjeszkedését és növekedését is segítettük. Tudj meg többet performance marketing szolgáltatásunkról!

ÉRDEKEL